مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 13:052023-08-10اجتماعي

صدور بیش از 36 هزار گواهینامه در کرمانشاه 


 رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: در چهار ماهه نخست امسال 36 هزار و 900 جلد گواهینامه توسط پلیس راهور استان صادر شده است.

  - ایسنا/کرمانشاه  رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: در چهار ماهه نخست امسال 36 هزار و 900 جلد گواهینامه توسط پلیس راهور استان صادر شده است.

  سرهنگ محمد حیدری اظهار کرد: یکی از بخش هایی که روزانه به بیش از هزار نفر در سطح استان خدمات ارئه می کند، واحد صدور گواهینامه پلیس راهور در مرکز استان و شهرستانهای تابعه است.

وی ادامه داد: در چهار ماهه اول امسال 36 هزار و 900 جلد گواهینامه صادر شده که از این تعداد 14 هزار و 541 جلد جدیدالصدور و 22 هزار و 371 جلد نیز تعویضی و المثنی بوده است.

حیدری تصریح کرد: هم اکنون 55 واحد آموزشگاهی با نظارت پلیس راهور استان کرمانشاه نسبت به ثبت نام و آموزش های تئوری و عملی متقاضیان صدور گواهینامه اقدام و سپس جهت انجام آزمون های تئوری و عملی به واحدهای صدور گواهینامه پلیس راهور معرفی می کنند.

رییس پلیس راهور کرمانشاه یادآوری کرد: با تجهیز سالن های آزمون و تقویت نیروی انسانی، تمهیداتی فراهم شده متقاضیانی که در هر مرحله نتوانند نمره قبولی را کسب کنند، امکان شرکت مجدد آنها در هفته بعد فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور بیش از 36 هزار گواهینامه در کرمانشاه 

صدور بیش از 36 هزار گواهینامه در کرمانشاه